Sabtu, 25 Jun 2011

LAOT = HIGHWAY SENAI DESARU (20 MINIT) !



urrmm lame bebeno la rase aku xmenghupdate blog niee yee..act da lame ade perasaan nak update blog niee..cumeee xberkesempatan ajeee..almaklorm laa skunk nieee sume orang nga sibuk bercerite pasal REPORT LI..so aku pown tergolong gax la dalam hal tersebut... tuuu yang aku xde mase nak update-update blog nieee..huhu so ASSALAMUALAIKUM.. da tulis-tulis barula nak bg salam yee mukadimah bukan maen panjang agy...hehe
okeee merujuk pada tajok entry aku kaly niee...LAOT=HIGHWAY SENAI-DESARU (20 MINIT)! haaa niee yang aku nak cterrr niee..kat pg niee mmg nga hot-hot la orang dok sibok berceriteee pasal benefit highway senai-desaru yang baru di buka..bukannyee apee cik senah dan cik bedah oiiii highway nieee dapat menjimatkan masa dan tenaga serta petrol yeee bb tuu laaa ramai yang suke dan amat menggemari apabila highway niee dibukaa..mane tak nyeee selalu lau nak g ke kote mengambil mase 1 jam taw..bila ade highway nieee cumee 20 minit aje kowt...lagypownnn ade jambatan JB lagy! waaahhh nak jugak ade jambatan cam pulau pinang tuuu..hahahahah aset kowt!..
haaa so tetibee idea emah yang on the spot tuu dtg secare tetibe dan mengejutnyeee..tyme tuu da mlm kowt..tetibee emah ckp..weyhhh sok kite g mandy laot jom..lalu highway baru..bawu 20 minit! haaa aku yang xsemene-mene teros menganggukkan diry..almaklorm pantang diajak berjalan..heheh walaupown tyme tuuu aku terkesima jap..=) okeee paz tuuu emah pown telefon hubby aku tuk mengajak beliau sekaly ke acara tersebutt..waaahh ayat kow! hehe
aku pown xsangke yang hubby aku tuu turut bersetuju..so kiteowg ape agy..lancarkan la plan niee...alhamdulillah berjalan ngan lancar..mcm-mcm yang kiteowg berdekahkan...mmg besh glerr la tymee tuuu...walaupown aku de wat hal ckewwtt ngan hubby aku tuuu p ttp epy! hehehhe abyyy soeee k...next tyme hney xwat agy...peace aby!






 thankx a lot pada siti fatimah dan encik beliau nyeee azizan anwar yang merancang segalenyee dan sponsor transport...heheeh kowg mmg besh!

 
 pada hubby tersayang, razman roslan happy anniversary yg ke 2 bulan ! heheheh (bawu 2 bulan aje kowt) and soee bebyk bb wat aby cam tuuu ary tuuu k..


12 ulasan:

  1. wah !! sweet nye.. tp ckit pown ta ajk.. hahaha ..lagu tuh tjuknye terhenti disini ...:)

    BalasPadam
  2. hahahah alaaa t aku ajak la kow byk2 k..ukan ckewt aje taw..hehehe =) thankx yunk!

    BalasPadam
  3. sme2, sweet kaw nan aby kaw, moga kekal k, ta maw gduh2 :)

    BalasPadam
  4. hehehhehe =)
    doakan aku k shap..

    BalasPadam
  5. hamboooi korang !
    kamon lah kamon! siket pon tak hallow2 aku !
    kikikikikikikikikikikik.......

    BalasPadam
  6. hahahahhaah kamon agy nurul lila...
    alaaaa niee kiteowg cubee2 aje..
    karang lau nurul blk cnieee..
    kitee lepak arh sesame..huhu

    BalasPadam
  7. wehoooo...saye suke saye suke

    BalasPadam
  8. hahaahha apee yg kow sukee niee ma??
    =)

    BalasPadam
  9. congratz la yunk . . mga kekal smpy bila2 . . amin . . :)) so sweet . .

    BalasPadam
  10. nurul; huhu thankx k..doakan kami everlasting...=)

    BalasPadam
  11. amin . . I hope u will done . . =) pe yg pntg cye ntara 1 sme len . . oke . . ikt kn aty n akal fikiran . . jgn tlalu cye ckp org org len . . insyaAllah , everlasting , overlasting n what ever else u can do it . . =)

    BalasPadam
  12. wwaaahhh tips niee...hehehhe okeee frens...i hopee so okeee..=)

    BalasPadam