Ahad, 12 Jun 2011

PERKAHWINAN GILANG GEMILANG MY BIG BROTHER!

yuhuuuuuu assalamualaikum...!
haaa da bape ary gax la kan aku xmengupdate hupdate kan blog ku ini..waaaahh gitu..almaklorm aku agak la bzy bape ary niee..menyiapkan segala persiapan untuk pernikahan abang aku yang sulung.."MOHD FAZIRULL ARHAN BIN MENJALI dng pasangannyee FARHQHANA BTE GHAZALI". beliau telah selamat dinikahkan pada 10 JUN 2011.. haaaa tyme nie la aku dapat rasekan yang abang aku nie tersgtlah gugup nya untuk melafazkan akad nikah itu..seb baek la hanya sekali sahaja..itupun suara da tergetak-getak..hahahah dan tyme nie jugak la ramai yang mengalirkan air mata syahdu..ceeyhhh!termasokla aku...hehehhe alaaa bukannye ape..aku cume sedeyh aje..serta xsangke yang abang aku suda menjady kepunyaan orang laen... aku mcm masih teringat-ingat jex beliau ade kat uma nie...dok kacow-kacow aku tyme aku nga tenang-tenang wat something...mmg xpuas aty la kow kan lau xkenekan aku! huuuuhh! p skunk da jady bapak orang..so attitude suda berubah meyh..hehehhe nie belorm lagy abang aku yang no dua nanty mau bertunang pluk..waaahhh mcm xcaye pluk kan.. p nak wat caner..nie la peredaran mase kate hubby aku tuuu..huhu



haaa ini adalah gamba sebelorm abang aku melafazkan akad nikahnyee bersame ibunda kami yang tercinta!


owk ini la wifenyee FARHQHANA BTE GHAZALI atau dikenali sebagai katy di kalangan saudara-saudara kami..alaaaa aku tawu kowg mezty rase pelik kan..kat mane dtg nye name katy 2...aku pown mmg terase keganjilannye laa act. sebelorm-sebelorm nie mmg xla aku tanye kat abang aku nie cyape name sebenanye wifenye tuu... aku mmg maty-maty la engt name ye katijah ka khadijah atau seumpama denganyee.. p tetibe nengok kad jemputan haaaa itula name wife ye yg tertera di atas yeee... huuuuhhh pelik suda!

  tyme nie adalah mase malam berinai di belah pihak perempuan..xla berinai sgt pown...bb selalunyee mlm berinai nie pengantin nie akan bertukar lbeyh daripada dua pasang...p abang aku nie cume tuka dua pasang aje..xlarat katenyee..hahahha padan muke kow! nak kawen sgt kan...hehheheh (jaat sunggoh aku nie kan) gamba nie bersame sedare-sedare aku belah ibu aku..huhu


 owk yang nie pluk gamba bersama sedare-sedare aku belah ayah aku...huhu cer fokus kat aku jap..errr act aku xbersedye agy nak amek gamba bb baby ana tuuu menangez pluk tetibee..selalu xde pluk nak nangez-nangez nyeee... owkkk aku tawu ape sebabnyee..xde mknn kat tgn baby tuuu...blerrr xde mknn baby tuu akan menangezz..kerana baby ituu sgt mencintai makanan yee... kalau nangez bagi jex la mknn komepm dyam! hahahahha so weird kan??


tyme nie pluk mulenyee persandingan di belah pihak perempuan..merah mak ngah kow masing-masing termasoklah aku nieee..hehehhe bak kate kazen aku..kow mengalahkan pengantin la! hahha jelez kaaa??? lalalalall~~


hahahhah aku paling suke nengok gamba nieee... kami adik beradik membuli abang aku wat ke laz kalinyeeee..apee punyeee hancor la bahase...hahhahha
btw SELAMAT PENGANTIN BARU MOHD FAZIRULL ARHAN BIN MENJALI DAN FARGHANA BTE GHAZALI... kite nak anak sedare bole x??? hehehhehe

1 ulasan: