Ahad, 10 Julai 2011

LOVE IS BLIND!

ASSALAMUALAIKUM WBT DAN SELAMAT SEJAHTERA!
        waahhh sopan gituuu..lau mak mertuaa dengaa niee sejukk aty...hahhaahha perasan!
okee LOVE IS BLIND dalam bahasa melayu nyee ialah CINTA ITU BUTA...tetibee plukk aku tertarik nak tulis entry pasal love-love niee..bukannyee sebab skunk niee aku nga bercintee tapi disebabkan aku tertarik dengan ayat itu...tuuu yang akuu nak cterrr lebih pasal tajok entry aku kali niee...huhu
        setyap insan di bumi ALLAH ini layak untuk memliki CINTA..xkirelaaa cinta kepada ALLAH..cinte kepada IBUBAPA..cinta kepada RASULULLAH..dan seumpama dengannyeee...tapy yg aku nak cterr lebih niee pasal CINTA KEPADA TULANG RUSUK..
        okeee yg dinamakan cinta itu buta adalah disebabkan tidak mengambil kira segala aspek, latar belakang,serta ciri-ciri yang ada pada tulang rusuk masing-masing apabila sedang hangat bercintaa..tuu yg keluar segala bagai pepatah... kentut pown wangi la..apee laa..mcm-mcm kan??
apee?? napee xgelar cinta itu rabun jaoh kaa?? cinta itu rabon dekat ka?? haiyoooo kalau rabon kan masih boleee nampak..p lau butaa da xbole nampak tuuu yg xamek kira langsong hal-hal yang telah disebotkan di atas..huhu
      aku juga tertarik ngan org org yang berusaha untuk memiliki cinta seseorang..tymee niee mcm-mcm laa mende yg cuba dibuat bg menarik aty si sang tulang rusuk.. letak bunga dlm bonet laa..nengok pelangi berkembar laa..eyhhh2 mcm cterr pasal nora elena pluk..hehehhe xputus-putus arapan yg diberikan..aku sukee dengan org org yg sebegini sebab xmudah putus asa untuk dapat ape yg ye nak..p dengan cara dan kaedah yg betolla yee..harap maklorm! 
      okeee yg aku xgemar dan xsukenyeee ialah apabilaa da dpt apee yg ye nak..teross xmenghargai langsong, sia-siakan, buat perangai, pasang spare part eyhh mcm-mcm agy laaa..heeyyy emosi pluk aku tetibe cterrr pasal nieee..huuuhhh! napeee harus berbuat sedemikian?? napee xhargai peluang yg da ade depan mate?? kalau nak wat cam tuuu napee meztyy berusaha keras nak memiliki cintanya dulu? napee??? hadoiiiii
     aku xpaham betol ngan jalan pemikiran org org yg sedemikian rupa..apee eaa faedah yg ye dpt?? entahlaa moga-moga satu ary nanty mereka- mereka yg tergolong dalam golongan niee dapat tersedar daripada perbuatan mereka tuuuu...cyan kowt pada mangse-mangse yg terkene..


4 ulasan: