Isnin, 25 Julai 2011

MAU FATIN YG DULU...KEMBALIKAN FATIN YG DULU!

ASSALAMUALAIKUM..
lau aku nak nyanyi lagu pulangkan boleee x??? urmmmm =(
xtawulaaa ary niee aku rasee laen mcm ajee... AKU XPAHAM NGAN DIRY AKU SEKARANG..TLG KEMBALIKAN FATIN YG DULU...
napee ea ngan aku skunk nie?? aku jady xbermaya+kusut+kabot+kalot+berfikiran negatif+xpk panjang wat sesuatu+mara2+fikiran xmenentu+xde semangat+mood xmenentu+fikiran celaru+emosi xstabil+selalu menangis+teramat sensitif...dan hasil tambah kesemuanyee jd laa FATIN YG SEKARANG dan aku TERSANGAT-SANGAT TIDAK MENGGEMARINYA!
huuuhhh! entahlaaa..aku xtawu la cam nerr bolee jady cam nieee...may be disebabkan pelbagai masalah yg dtg kat aku bertalu2 kowt dalam mase seminggu niee... urmmmm napee la yee... dulu aku xselemah niee..aku kuat jex blerrr di duga... p napee skunk aku jady cam nieee.. napee?? napeee??? AKU NAK FATIN YANG DULU! tlg sedarkan aku dary mimpy burok nieee pleeeezzz... aku merayuuuu niee...hmmmmm =(
yg selalu menjady mangse keadaan ialah hubby aku tuuu..kesiaann kat beliau..lately nieee aku selalu mara2 beliau...wathal sana sini...urrrggghhhhh xpk panjang kan wat sesuatu??? hopee beliau dpt bersabar ngan aku skunk niee.... aku sedang mencary dan mencary kekuatan supaya dpt lalui kehidupan seperty biasa...doakan aku yeee =) ! mudah-mudahan...

5 ulasan:

  1. jom makan pizza. chill kawan..aku kan ad..aku taw kowt sume hal kaw..so jgn simpan sorang2. i'm here always and here i borrowed u my ear to listen your problem.. jgn simpan sorang2 ok. nk lepas bley lepaskan kat aku. =)

    BalasPadam
  2. waaaaaaaahhhh terharu niee...hahahhahah
    thankx babe =) blerrr nak mkn pzaaa...aku da ngidam glerrr niee...engt sbelorm pose dpt mam pza..huhu

    BalasPadam
  3. smua 2 dugaan utk ko der....lalui ler dgn tbah ok...jgn cmpurkn mslh dgn hal peribadi....yg pling pntg jgn sbb mslh owg laen yg jdi mgse utk ko lpskn mrh 2....gi mntk maaf kt en. ksih ati ko 2...huhuhu....winkwink* :)

    BalasPadam
  4. perggghhhhhh ekaa..ayat kow terbaek dary ladang...xsangke aku! hahahhaha

    BalasPadam
  5. puuuuiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh ko.....jgn pndg aq sblh mata jerp..bahahahaha

    BalasPadam