Ahad, 11 September 2011

MENJADI MANUSIA YG BERSYUKUR!

ehem ehem assalamualaikum wbt.. tetibeee TERajin pluk aku nak menghupdate post aku yee... almaklorm kebosanan kowt... yelaaa encik comeyh aku da deactivate akaun fb beliau..so aku xde nak watpee la blerrr on9..tuu yg aku rajin update blog lately nieee..niee pown lau xde byk keje yg menanty laa kan...lau tak hareeemmmm....hehhehhe
okee napee aku tetibee wat post cam niee??? haaa sebab nyee tetibee tgh ary td aku cam tersedar laaa... yg aku niee cam manusia yg xbersyukur kan... bg betis nak peha... manee laa adee yg perfect dlm duniaa niee yunk oiii... bersyukur laa dgn ape yg kow ade skunk niee fatin..walaupown ia nyee xsesempurna manee..tapy hargailahhh selagy masih ade depan matee..jagelah dengan sebaek mungkin... jgn nanty sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tidak bergunaa.... (waaahhhh cyap masok peribahasa gituuuu) so insyaALLAH aku akan berubah sedikit demi sedikit untuk kebaikan bersame...huhu

*insyaALLAH aku akan jagee hubungan ini supaye menjady yg lebih baik...aminn....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan