Jumaat, 9 Disember 2011

ALHAMDULILLAH...FINALLY I GOT IT !

ASSALAMUALAIKUM...

meztyy kowg da pena dengaa ayat niee before this kan?? yup yup niee la ayat dari status aku kat fb tuuu...okee kat cnieee aku akan explain about that...

haaa act aku bersyukur nomo nomo nomo nomo nomo ( nomo= sangat : dalam bahase korea) tetibee kan korea pluk... niee mezty terpengaruh ngan cterrr guminho..huhu promotee pluk la aiiii..okee okee stop nonsence...!

blk pade cterrr aku td... okeee aku bersyukur yg amat akhirnyeee aku dapat gak mencapai keputusan 3.5 and above..fuuuhhhhhhh mmg tak disangke sangkeee la kan...usaha aku selame nieee mmg tersgt sgt berbaloi...terime kasih ya ALLAH..kow perkenankan doa hambamu ini....rezki aku kali niee kan...

ape apee pown aku bersyukur gak dpt lepas dan mendapat result yg boleeh dikateekan bangge walaupun xmencapai tahap expert dalam subjek mikroprosessor....fuuhhhh xpaya ckp laa kan subjek niee mmg subjek killer abez dan sgt aku takuti...alhamdulillah ! credit to lect aku PUAN ZUBYDAH...(kalau yee bacee niee mezty yee terharu ...ceeetttttt! ntah ntah beliau menyampah adeelaaa =P)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan