Jumaat, 2 Disember 2011

wants to be "pelary pecut dunia" !

ASSALAMUALAIKUM...

waahhhh rajin plukk aku menghupdatee blog nieee kan... bleeerr da di timpe kebosanan barulaaa aku nak bermanjee manjee kat cnieee kan...lau x hareeeemmm la kow fatin!..

da la tuuu ditambah pulak kunun kunun nyeee ade aty nak jady pelary pecut dunia...pelary 100m tyme kat skolw skowl dulu pon ko xlepas...lagy laa adee aty kow nak jady pelary pecut dunia..adoiyaiiiii...

act yg dimaksodkan aku adalah aku kalau la boleh...sekaraang nieee aku nak lary selaju yang mungkin nak g korea nak salam jun pyo paz tuu blk semulaa malaysiaa..haaaa bukan jugak sebenanyee...

oke okee mengarot... act aku nak lary laju laju supaye sumee rase beban aku niee elang.. aku nak lary sejaoh yg mungkin..aku nak elangkan sumeee pkiran negatif yg hinggap kat aku skunk... aku nak pegy jaoh dary dunia aku skunk!

wwaaaahhh alangkah seronoknyeee dapat menenangkan diri bersendirian..hanyee ade aku dan aku!
bahagyenyeeee.........................................................

2 ulasan:

  1. nape babe? story meyh kalau ad prob. kate kawan..susah same susah senang same senang meyh..walaupown aku tengah ad prob tapi kaw still bley citer ngan aku weyh. aku bukan selfish la. ingat aw kita kawan susah senang.

    BalasPadam